my followers :)

Wednesday, 8 June 2011

selamat tinggal shahid

np ngan TITLE di atas ? haihh , okay okay . act syaz da CLASH ngan dy tady . masing2 mahu ~,~
syaz still syg kan dy . tapy , entah lahh . myb da tade jodoh kan :)
syaz syg kan ayied . thanx sebab da berubah demi syaz .. syaz bahagia sgt . pas nie ayied caik lah p0mpan yg jao lbey baik dari syaz , yg pndai jage ayied dengan baik . syaz ta pandai na jage ayied . ta pndai na memahami ayied . mesty ayied kecewa kan ngan pangai syaz ceni .. tapelah syg . memang syaz yg besalah skrg . bersalah kerana tak
pandai
memahami kehendak awak ! percayalah , ada hikmah di sebalik nie .
awak jaga diri ya ayied . syaz mintak maaf k .. syaz rase nie ahh jalan terbaik buat kita kan :) .. syaz maaf kan semua kesalahan awak . syaz na mintak maaf kat awak ye kalo syaz pena sakitkan perasaan awak . awak jaga diri bebaik ya . pas nie tade la syaz na jelez2 lagy kan kalo awak chat ngan p0mpan lain .. hehehe ;)
awak simpan kenangan kite baik2 .. mungkin syaz ta menagis skrg , mana tahu kejap lagy mungkin :))
syaz hanye tahu menangis je , ta reti na jaga perasaan awak tu bebaik ! ta reti na menghargai awak . syaz mintak maaf sesangat . kalo ade jodoh , insyaallah HUBUNGAN kita tu di bina kembali .
ayied, pecayalah mungkin dah takdir tuhan kite bepisah .. syaz syg kan ayied .
syaz akan merindui ayied !
syaz na menangis puas2 dulu !!! arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!


*tgn menggeletar menaip , tangisan tak henti2 , hati perit sgt .. doakan syaz semoga syaz bahagia , selamat dan tabah :)*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...