my followers :)

Friday, 26 August 2011

orang yang ku sayang-sayang ❤••❤

selamat tinggal sayang ku ..
semoga engkau bahagia .. bersama kekasih baru dan biarlah aku membawa diri ..
walaupun berat hatiku sewaktu melepaskan mu , tetapi apa dayaku antara kita dah tak sehaluan ..
adakalanya aku termenung mengenang sikap mu .. pandai nya engkau mengukir janji lalu kau mengukiri .. sepiku rasa perjalanan ku penuh duri rindu .... sehingga fikiranku tak menentu ...
CINTAKU MELAYANG-LAYANG , WAJAHMU TERBAYANG-BAYANG ..
ORANG YANG KU SAYANG-SAYANG KINI DAH DI SAMBAR ORANG .. pedih hatiku tidak terkata ouh bisa nyaa .,,
SELAMAT TINGGAL WAHAI SAYANG KU ... TERIMA KASIH KERANA ENGKAU SANGGUP MELUKAKAN HATIKU INI ..
adakalanya aku termenung mengenang sikap mu .. pandai nya engkau mengukir janji lalu kau mengukiri .. sepiku rasa perjalananku penuh duri rindu sehingga fikiranku tak menentu ....
CINTAKU MELAYANG-LAYANG , WAJAHMU TERBAYANG-BAYANG ..
ORANG YANG KU SAYANG-SAYANG KINI DAH DI SAMBAR ORANG .. pedih hatiku tidak terkata oh bisa nyaa .,,
SELAMAT TINGGAL WAHAI SAYANG KU ... TERIMA KASIH KERANA ENGKAU SANGGUP MELUKAKAN HATIKU INI ..
walaupun berat hatiku sewaktu melepaskan mu , tetapi apa dayaku antara kita dah tak sehaluan ..
MOGA DI KAU BAHAGIA .... MOGA DIKAU BAHAGIA =)



--->
ye , syaz mesti kene lepas kan kau pergi .. dah 4 bulan kite clash . tapi , kau tak pena na cube jao kan diri kau dari syaz . why syg ? hmm , syaz tak pena na berhenti syg kan kau . kalo kite jmpe , mesty syaz menangis .. tak tahu nape :'(



hmm , soe lahh . syaz tak bole nak tahan kesedihan ! now , syaz dah ilang sume nyee ! sejak clash ngan kau , edop dah tak menentu .. syaz tak dapat na syg someone tu mcm mana syaz syg kan kau ! kalo lau kau
tahu . I WANT YOU BACK b !!



hmm , hanye kau jee yg sanggup layan karenah syaz yg manje niee ! hanye kau je yg sanggup layan budak yg manyak songeh nie =,='
org lain tak macam kau dohh .. susa na dpt org yg mcm kau . syaz tak rela kau pergi dari syaz !! hmm :'(
syaz masih engat lagi lagu yg always kau nyanyi tok syaz dulu ..



engat lagi takk ? hmm , then syaz bagi lagu nie kat kau !




engat takkk ? ye , syaz pecaya satu hari nanti kau mesty kembali kat syaz balikk !
LOVE YOU B !





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...