my followers :)

Monday, 22 August 2011

NO CREDIT , NO TAKEN ;)


hello all :)
hmm , hari nie syaz na bgy taw korg yg syaz dah clash ngan mrol .. sedih sgt . tak sangke gurauan hari yg sebelum nya , gurauan yg terakhir bagi aku dan dy . yee , hari nie genap sebulan syaz couple ngan mrol . tapy , kytorg mcm LANGIT N BUMI . jao beze nyee =,='
mrol merayu2 soh maaf kan dy n terima dy balik . bagy peluang yg terakhir . but , syaz tanakk . syaz maaf kan dy BUT syaz tak terima dy . bukan benci or what tapy KECEWA !! erghh :'(
sape yg tak sedih bila hubungan yg kite bina hancur cetu jee .. syaz dah penat ngan sume nie wehh .

syaz syg kan mrol tapi entalah , dy tak penah nak phm syaz . setiap hbgn mesty lah bahagia
kan ? mesty la nak tunjok kemanjaan kat org kan ? tapi syaz takkk !! pergi pasa pun mrol
tanak . nak anta syaz g skola ape ntah lagi kan . syaz bukan na aib kan mrol but syaz dah terlalu KECEWA ngan dy . dy bwad syaz mcm tak wujud jee =='
syaz nie jenis yg agak manja skit . so , mesty la kerap na bermcg or kelua besama kan ? yee , syaz tahu mrol keje , balik dari keje mesti lah penat kan ? syaz faham sume tuu . but , syaz mintak tolong skitt je pun , tolong anta syaz g skola , dah ckp malas na tron bwh . uma tingkat 5 jee pun . bukan tingkat 16 :)
hmm , syaz dah decided na single jee . lagi bagus , tade sape peduli ape yg syaz bwad kan ?
hmm .. mrol , awak jaga diri okay . syaz tahu awak sedih ngan kptsn syaz ceni . syaz mintak maaf sbb terpaksa bwad keputusan ceni . selamat tinggal mrol :'(



Aku mecintaimu bukan untuk hanya memilikimu , tapi untuk membahagiakan mu , dan kiranya pemergianku terbaik untukmu , maka pergilah aku dari sisi mu ...






to AMIRUDIN :'(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...