my followers :)

Sunday, 21 August 2011

awakkkkkkkkkkk !!



hello all ;)
hari nie syaz epy sgt .. why ? why ?and why ? HAHAHAHAHA ;)
rileks la , jgn la marah wehhh XD
okayy , now syaz dah bebaik ngan DIA .. seronok tak seronok lah kan ^^
ALHAMDULILLAH . sume nyee okayy dah ;)




tapi kan , syaz sedih skit lahh sbb tetiba kite bukak citer kite dulu ,,, hemm .. awakk !! np awak bukak citer tuu ? sy nak menangis tadi tahu takk . ye , sy tahu awak still syg kan sy. BUT , kite dah ade psgn edop masing2 awakk . AWAK BODOH SBB LEPASKAN SAYA DULU !!



ye awakk ! syaz rindu ngan sume tuu . rindu nak gelak ngan awakk ! rindu na gerau senda ngan awak ! rindu dengan panggilan yg awak panggil saya GEMOK . tapi awakk , tak mungkin kite besama balik .. tapi saya rindukan awakk !!



awakk ! sy tetap akan ingat awakk ! awak jgn sesekali lupe kan sy taw .. sy rindu nak main kejar2 ngan awakk ! rindu nak gadoh ngan awak mcm dulu .. awakkk ! awak jgn nangis taw ! kalo awak nangis , sy cubit2 awakk ! awak laki yg kuat kan ? :)
awakkk ! sy takan penah lupekan awakk walo sesaat punn .
percayalah awakk , tak semudah tu sy nak lupekan segala nya tentang kita ..



awak masih engat lagi takk CD yg awak kasi pinjam kat sy ? alaaa , citer tuu awak nak sgt sy tgokk ! sy tgok citer tuu awak ;) tak ingat jugak CD mana ? okay , sy engat kan balik




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...